Manapság már senki sem vitatja a virtuális világban való jelenlét szükségességét, amely az üzleti életben (B2B) is egyre nagyobb mértékben fejti ki pozitív és negatív hatásait egyaránt.
Az információ, üzenet, ígéret szabadon szárnyalhat az Interneten, azonban tényleges hatását csak később, a hagyományos és valós környezetbe visszatérve fejti ki. Az Internetes kereskedelem az a terület, ahol a „mágikus” virtuális eszköz a konkrét vételi szándék és a kézzelfogható teljesítés közé ékelődik. Fontos tehát, hogy az Internetes kereskedelmi megoldás ne csak figyelemfelkeltő kirakat és termékkatalógus legyen, de a háttérben meghúzódó valós folyamatokba ágyazva (pl. készletgazdálkodás), a tényleges teljesítést is szolgálja. Ahhoz, hogy ez megvalósuljon, az Internetes alkalmazás szoros kapcsolatban kell, hogy álljon a vállalat hagyományos ügyviteli rendszereivel.
Internetes kereskedelmi megoldásaink fejlesztésénél elsődleges szempont volt, hogy a hagyományos katalógus és rendelés-felvételi funkciók mellett, a rendszer integráltan együttműködjön a háttér (back-office) ügyviteli szoftverekkel is. Ezt a könnyen paraméterezhető felépítés mellett, az alkalmazott korszerű fejlesztői környezet és adatbázis-kezelés is lehetővé teszi.
Fontos még egyszer kihangsúlyozni, hogy a cégünk által e-business címszó alatt tárgyalt megoldások nem ragadnak le az Internet adta általános lehetőségek mellett, hanem ötvözik azokat a hagyományos ügyviteli rendszerek által elvárt funkcionalitásokkal.
További információkért keresse munkatársainkat!