Az ügyviteli rendszer kialakítását és bevezetését követően, az egyre ritkuló konzultációs tevékenység mellett, kiemelt szerephez jut a folyamatos támogatás (support) biztosítása. Cégünk munkatársai sokéves tapasztalattal rendelkeznek az ügyviteli rendszerek ilyen irányú támogatása terén. Munkatársaink között vannak, akik a kezdetektől az ügyviteli szakma támogatási feladataival foglalkoztak, de megtalálhatók egykori végfelhasználók is. Ennek eredményeképpen egy olyan támogatási részleg segítségére számíthat minden egyes ügyfelünk, ahol pontosan tudják, hogy egy felhasználónak milyen szintű és minőségű támogatásra van szüksége napi munkája során.

Ma már a hot-line szolgáltatás nem korlátozódik a telefonos segítségnyújtásra, az Internet és a fokozódó igényeknek megfelelően új szolgáltatási formák is megjelennek a support fogalma mögött. Éppen emiatt a klasszikus telefonos segítségnyújtás mellett felhívjuk ügyfeleink figyelmét néhány olyan többletszolgáltatásra is, amivel igyekszünk naponta felmerülő ügyviteli igényeiket minél nagyobb mértékben kielégíteni:

  • Kibővített support (“nyitvatartási”) idő, egyedi megállapodás szerint
  • Helyszíni hibaelhárítás kritikus hiba esetén
  • Részletes hibajelentés, telefonos támogatástörténet gyűjtése, jelentése
  • Távdiagnosztika akár Interneten, vagy direkt bejelentkezés (pl. Terminal Serveren) keresztül

A fent említett szolgáltatások mellett az egyedi támogatási szerződések rugalmasan, az ügyfél mindenkori igényeihez igazítva alakítható ki. Célunk, hogy valós és magas szintű értéknövelő szolgáltatást nyújtsunk partnereinknek.

További információkért keresse munkatársainkat!